Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Filia nr 4
(3)
Autor
Kowalak Robert
(2)
Biernacki Michał
(1)
Prymon Marek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Benchmarking
(1)
Ekonomia
(1)
Koszty
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing zaangażowany społecznie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Rachunkowość
(1)
Zarządzanie
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Celem książki jest pokazanie, jak wykorzystać rachunek kosztów logistyki w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Autorzy starali się zwrócić uwagę na problemy związane z wyodrębnianiem kosztów logistyki i ich ewidencją. Praca składa się z pięciu rozdziałów, dodatkowo w załączniku przedstawiono dwa studia przypadków. Zaproponowane w książce rozstrzygnięcia mogą stanowić początek wdrażania w przedsiębiorstwach, szczególnie małych i średnich, kompleksowych rozwiązań z zakresu wyodrębniania kosztów logistyki i wykorzystania informacji o nich w przedsiębiorstwach. [naukowa.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 4
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 049083 F4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Monografie i Opracowania, ISSN 1689-6556 ; nr 193.)
Tytuł grzb.: Benchmarking jako metoda zarządzania... ISSN i numeracja serii gł.: 1899-3192 ; nr 69.
W pracy autor rozpatruje możliwość wykorzystania benchmarkingu na potrzeby controllingu, ze szczególnym uwzględnieniem strategicznych i operacyjnych obszarów zarządzania jednostką gospodarczą. Jest to temat aktualny, o walorach praktycznych, zwłaszcza w dobie nasilonej konkurencji. Książka stanowi wynik kilkuletnich badań literaturowych i empirycznych. Jest również efektem własnych przemyśleń autora, będących następstwem licznych rozmów z przedsiębiorcami. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 4
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 049043 F4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem niniejszej książki jest określenie skutecznych strategii rynkowych na tle uwarunkowań funkcjonowania firm na współczesnych rynkach na tle propozycji teorii marketingu oraz teorii zarządzania strategicznego, a także w świetle doświadczeń firm globalnych. [fragm. Wprowadzenia]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 4
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 049014 F4 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej